Partnerapplicatie

Woningcorporaties en bouwbedrijven beschouwen we als onze partners. We trekken samen op om onze partners en de bewoners dichter bij elkaar te brengen. Het uitgangspunt: geen dubbel werk hoeven doen en altijd inzicht hebben in wat er in de wijk gebeurt.

De brochure, maar dan beter

Het maken van een brochure kost veel tijd en het printen en verspreiden is kostbaar. Daarnaast vindt een bewoner het vaak minder prettig om alle informatie in één boekwerk te ontvangen. Door de brochure op te delen in losse artikelen kun je ze gespreid maken en publiceren.

Bewonerstevredenheid continu monitoren

Wat is er nog fijner dan aan het eind van een project tevredenheid meten? Tussentijds, wanneer jij dat wilt! Bewoners kunnen met een smiley reageren zodat je direct kunt bijsturen waar nodig.

Bewoners helpen herinneren

Er komt veel op bewoners af. Gebrek aan voorbereiding of het niet aanwezig zijn op een bewonersavond komt soms ook voort uit overmacht. Na het versturen van een SMS bericht ter herinnering zul je meteen een beter resultaat ervaren.

Automatisch brieven per post versturen

Dankzij onze unieke samenwerking met PostNL worden berichten naar bewoners die graag post ontvangen, automatisch geprint en bezorgd.

Bewonerapplicatie

Geef bewoners de mogelijkheid om alles te kunnen vinden wat ze willen weten, wanneer zij het nodig hebben. Alle informatie centraal op één plek, wel zo duidelijk.

Stel je netjes voor

De woningcorporatie waar ze huren kennen ze vaak wel. Maar welke bedrijven komen er werken aan de verbetering van mijn woning? Stel je als bedrijf netjes voor, en als medewerker van het project natuurlijk ook.

Alle voortgang volgen

Informatie over de inhoud van het project kan terug gelezen worden aan de hand van de artikelen. Bewoners vinden het ook leuk om de vooruitgang te zien. Daar zijn de nieuwsberichten en bijbehorende nieuwsbrief ideaal voor. Binding houden met het project zorgt voor commitment.

Van planning tot woningopname

Een bewoner logt in op de bewonerapplicatie. Hij ziet alleen de documenten die voor hem bedoeld zijn. Denk hierbij aan een dag-tot-dag planning inclusief overlast of de resultaten van de woningopname.

Belangrijke locaties in de wijk

Weten waar de modelwoning is of de weg vinden naar het buurtcentrum voor de bewonersavond? Je kunt bewoners optimaal helpen door deze op de plattegrond van de wijk aan te geven. Vermeld er ook de openingstijden bij, zodat ze weten wanneer ze daar welkom zijn.

Mobiele apps

Alle informatie van het onderhoud op je tablet of telefoon.

Overal inzicht

De woonconsulent is vaak op pad in de wijk. Open voordat je bij iemand op bezoek gaat de gegevens van de betreffende woning en je hebt direct inzicht in wie er wonen, welke communicatie ze hebben ontvangen en gelezen, wat hun mening toe nu toe is en eventuele losse aantekeningen van jou of je collega’s. Altijd inzicht dus.

Versturen op locatie

Blijkt het overdag nodig te zijn om een extra mededeling te versturen of om op locatie een leuk nieuwsitem te publiceren? Dat kan direct vanaf je tablet.

Ook voor bewoners

De mobiele app is er ook voor bewoners. Zo kunnen ze alle informatie makkelijk ‘s avonds op de bank lezen en ook overdag op de hoogte blijven als ze niet thuis zijn.

Al meer weten?

Waarschijnlijk wil je graag weten hoe Over mijn huis jou specifiek kan helpen. Vul je gegevens in en we nemen contact met je op!