Over Mijn Huis wordt Cobee
Door Sanne Verdonk op 25 maart 2019

Vanaf 1 mei 2019 gaat het online platform voor bewonerscommunicatie Over Mijn Huis verder onder de vlag van Cobee. Twee soortgelijke bedrijven met vrijwel identieke missies, visie en ambities zullen...

Meer persoonlijke aandacht voor bewoners door gebruik van een digitale tool?
Door Sanne Verdonk op 24 oktober 2018

Meer persoonlijke aandacht voor bewoners door gebruik van een digitale tool? Als je aanwezig was bij de Dag van de Bewoner van Renda, zal de quote “behandel anderen zoals...

Standaardiseer de aanpak van bewonerscommunicatie
Door Wouter Noordink op 1 november 2016

Kijkend naar de trajecten waar wij bij betrokken zijn, valt één ding op: ze zijn nagenoeg allemaal georganiseerd als projecten. Niet zo gek, want projectmatig werken is een populaire manier...

Wat we kunnen leren van Marley Spoon
Door Martijn Zomer op 2 mei 2016

Twee weken geleden heb ik meegedaan aan de ‘24 uur van…’ van woningcorporatie Woonbedrijf uit Eindhoven. We hebben met een team enthousiastelingen nagedacht over vraaggestuurd renoveren. En wat blijkt? Een...

Ook senioren communiceren liever digitaal
Door Martijn Zomer op 20 januari 2016

Bewonerscommunicatie is een belangrijk thema in onze branche. Bouwbedrijven en corporaties willen graag vernieuwen op dit gebied en meegaan met de tijd. We zitten vanuit Over mijn huis dan ook...

Een digitale tool voor tevreden bewoners
Door Wouter Noordink op 8 september 2015

Wouter Noordink, Martijn Zomer en Harm Hermsen zijn Over mijn huis, een innovatieve startup die zich richt op het verbeteren van de relaties tussen mensen en organisaties in de bouw...